הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Salesforce.com השיקה אמש (ג') את Wave – פלטפורמת אנליטיקס בענן שניתנת לשימוש מכל מכשיר. הפלטפורמה החדשה מאפשרת לארגונים להפיק תובנות שיווק, מכירות ושירות ממידע מובנה ובלתי מובנה.

בנוסף, מאפשרת Wave לבנות אפליקציות ניתוח מידע מותאמות אישית ולהתקין אפליקציות משלימות שפותחו על ידי צד שלישי. Wave, אומרים ב-Salesforce.com, מיועדת לכל משתמש עסקי בארגון – לא רק לאנשי אנליטיקס, ומאפשרת לנתח מיליארדי שורות נתונים במקביל, באופן ויזואלי, מהיר, קל ופשוט.

ההשקה נערכה במליאה המרכזית של Dreamforce 2014 – כנס הענק השנתי של Salesforce.com ואחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם. הכנס, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו על פי המארגנים יותר מ-140 אלף משתתפים מ-65 מדינות, וכשלושה מיליון משתתפי אונליין, שצופים בהרצאות ומשתתפים בדיונים המקוונים. את המשלחת הישראלית לכנס, שמונה כ-100 שותפים ולקוחות, מוביל נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

עם Wave, מדגישים ב-Salesforce.com, יכולים אנליסטים, אנשי IT ומפתחים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מנהיגים עסקיים, כדי לקבל בתוך שניות החלטות בצורה חכמה יותר, המבוססות על נתונים שמתקבלים בזמן אמת. כמו כן, בזכות הקישור של Wave לשאר העננים של Salesforce.com, יכולים המשתמשים לשתף מידע ותובנות באמצעות כלים המוכרים להם, כמו Salesforce1 ו-Chatter.

"מיליוני המחשבים שהיו מחוברים לאינטרנט עד לאחרונה, הופכים היום למיליארדים", אמר על הבמה מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com. "מחשב-העל הזה שיש לי בכיס היום חזק פי כמה מהמיינפריים העצום שעבדתי איתו כשהייתי בתיכון, בסוף שנות השבעים. זה לא רק מחשבים שמחוברים היום: מצלמות, מכוניות, מברשות שיניים, מכשירים לבישים – הכל מתחבר לרשת. זה הופך לטריליוני תנועות לקוחות. איך מתמודדים עם זה?"

המקור: אנשים ומחשבים. לידיעה המלאה, הקישו כאן.