Salesforce.com, המיוצגת בישראל על ידי חברת One1, מציינת את הצטרפות הלקוח ה- 120, כל זאת בתום שנת פעילות נמרצת מאז החלה One1 לייצג את Salesforce.com בישראל. בנוסף, מדווחת One1 על פרוייקטים בהיקף כספי של מיליוני שקלים בשנת 2006.
Salesforce.com נמכרת כשירות לפי דרישה (On-Demand) במודל של תוכנה כשירות (SaaS), ומאפשרת לעסקים לנהל מכירות, שיווק ותמיכה כשירות המסופק ממחשבי Salesforce, ללא תלות וללא עלויות חבויות.
לדברי אמיר שלו, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בחטיבת פרוייקטים ופתרונות תוכנה ב- One1 "הצטרפות הלקוח ה- 120 הנה הוכחה לאימוץ תפישת ה- On Demand בישראל, ואין ספק כי הקו נמצא במגמת עלייה".
בין לקוחות Salesforce.com בישראל ניתן למצוא חברות מובילות, ביניהן: צ'ק פוינט, פינג'אן, זנד טכנולוגיות, אם סיסטמס, סרגון, TTI, פאוור דיזיין, ווקלטק ועוד.