הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

חברת קול אפ נט (Call Up Net) מקבוצת One1, העוסקת בפיתוח והטמעה של מערכות ופתרונות Messaging הכוללים מערכת מסרים מאוחדים, תאים קוליים, שירותי  SMS ומוצרי השלמת שיחות (Call Completion), חתמה על הסכם OEM ושיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Tech Mahindra ההודית, שבחרה במוצרי קול אפ נט כפתרון ללקוחותיה.

ההסכם בין שתי החברות צפוי להניב לקול אפ נט הכנסות בהיקף של 4 מיליון דולר בשנת הפעילות הראשונה.

Tech Mahindra, אחת החברות הגדולות בהודו לשירותי אינטגרציה ומיקור חוץ, פועלת בהודו ובארצות רבות אחרות ברחבי העולם, כאשר רק כ- 10 אחוז מפעילות החברה נעשה בהודו והשאר בפריסה עולמית.

דוד עשת, מנכ"ל קול אפ נט, אומר: "אני צופה עלייה משמעותית בהיקף המכירות של קול אפ נט בהודו. ריכזנו מזה כשנתיים, בסבלנות אך בנחישות, מאמצי שיווק בשוק ההודי. מאמצים אלה הבשילו לכדי תוצאות מוצלחות, בעיקר עם רכישת חברת מדיה גייט אשר לה היו לקוחות מקומיים. אין ספק שזו השקעה אשר הוכיחה את עצמה".

בנוסף, חתמה קול אפ נט על הסכמי המשך למתן שירות למוצרי פלאפון בהודו עבור קונצרן הענק TATA וקבוצת הענק BSNL בהיקף שנתי של כחצי מיליון דולר.