הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Salesforc.com, מובילת השוק והטכנולוגיה בשירותים עסקיים לפי דרישה (On-demand) המיוצגת בישראל ע"י One1, הודיעה כי חברת ניהול הנכסים של ענקית השירותים הפיננסיים.

ביר סטרנס משתמשת ב- Salesforce.com לקונסולידציית נתוני לקוחות גלובליים ואינטגרציית מערכות עסקיות קריטיות רבות עבור ניהול ביצועי פורטפוליו, בילינג, מנויים ודיווח. שיפורים תפעוליים בתחומים אלה סיפקו יתרונות עסקיים משמעותיים, כולל חשיפה גדולה יותר לתוך סבבי מכירות, זמני תגובה משופרים ללקוחות ושעור אימוץ גבוה על ידי משתמשים.

ביר סטרנס הנה אחת מתוך 29,800 חברות מכל הגדלים, תחומים ואזורים בעולם, אשר היוו את בסיס לקוחות Salesforce.com ב- 31 בינואר 2007.

"הטמענו את Salesforce בתוך שישה שבועות בלבד, והתוכנה אפשרה לנו מייד לזכות בשקיפות רבה יותר לתוך צנרת המכירות וברחבי כל האינטראקציות עם לקוחותינו", אמר רג'אן גובינדן,

ה- COO של BSAM. "מאז ההטמעה יש לנו עתה משתמשים גלובליים רבים המנצלים את יתרון יישום Salesforce.com על בסיס יומיומי".

לדברי אמיר שלו, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי של One1 BI&CRM, BSAM משתמשת ביישומים מתוך ספריית AppExchange כדי להתאים בקלות את יישומי Salesforce שלה עבור צרכים מיוחדים; כמו Profoundcom.net המתמחה בשירותים פיננסיים וקרנות גידור, שאפשרה לביר סטרנס לבנות ממשק עם Salesforce כדי לעקוב אחרי מכירות וקמפיינים של שיווק, וכלי  ה - Workflow שעזר לביר סטרנס לבנות ולנהל תהליכים  פנימיים וקשרי לקוחות.