הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

אורקל הודיעה על שיפורים Oracle Retail Data Model, מחסן נתונים סטנדרטי, ברמת ארגון נתונים המסייע לקמעונאים להשיג תובנה הנדרשת כדי לשפר את חוויית הלקוח, שולי רווח ולקדם את הרווחיות.


הגרסה האחרונה של המוצר משלבת מספר תכונות חיזוי חדשות המספקות לקמעונאים תובנה ברת ביצוע לגבי גמישות מחיר, אופטימיזציה של כוח עבודה, סנטימנט לקוחות, ופילוח לקוחות.
כדי לספק תובנה ותמיכה במגוון רחב של קמעונאים, Oracle Retail Data Model מציעה כיום ניתוחים מתקדמים למגוון של עסקים וזאת בנוסף ליכולות הקיימות שלה: מרכולים, אופנה ועוד. המהדורה החדשה כוללת פונקציונלית כדי לספק תובנות ל:
מזון מהיר
מוצרי צריכה
סיטונאים
ריבוי ערוצים
ניהול זכיינים
הדגם החדש והמשופר של Oracle Retail Data Model , גם עבר אופטימיזציה עבור Oracle Database, Oracle Exadata Database Machine וכן עבור Oracle Big Data Applicance עבור סקלביליות וביצועים מעולים.
קמעונאים יכולים להשתמש ביכולות המבוססות על סטנדרטים, שנבנו מראש בתוך Oracle Retail Data Model כדי להאיץ את התכנון, יישום וזמן הגעה לשווי של יישומי אנליטיקה מאורקל או מצד שלישי.

 

 

הידיעה המקורית, פורסמה באורקל:

http://www.oracle.com/us/corporate/press/1835817