כחברה ממוקדת לקוח, בינטל מחוייבת להיענות לכל צרכי לקוחותיה – תוך יצירת חווית לקוח מובילה. כלים גרפיים לניהול קמפיינים מאיצים את תהליך התכנון והביצוע של קמפיינים ממוקדים, העונים על הצרכים של לקוחות "אזור", שמספרם הולך וגדל. ככל שגדלה שביעות רצון הלקוחות, שימור ורכישת לקוחות חדשים ישתפרו תוך החזר טוב יותר של ההשקעה השיווקית. האנליטיקה העסקית של SAS מאפשרת לחברה לפשט את תהליך הקמפיין ולהפחית את עלויות הדיוור, היות והמשווקים יכולים לדעת מראש מי מבין הלקוחות יגיב באופן החיובי ביותר להצעות השונות של הקמפיין.
"אנו מעניקים משקל גדול לאיכות השירות ולגישת המיקוד בלקוח בעסקים," אומר עומאר אדרה, מנהל התפעול של בינטל. "אנו רוצים שכל התקשורות השיווקיות שלנו יעבירו ערך. מעבר להשלמת קמפיינים רבים יותר, במהירות, אנו מבקשים להשיג רמת היענות טובה יותר. אוטומציית השיווק של SAS תסייע לנו להבין טוב יותר את צרכי לקוחותינו ולענות עליהם".
בישראל יושמה מערכת ניהול קמפיינים בחברות מובילות, ביניהן חברת התקשורת "בזק". "אנו גאים לצעוד יחד עם שותפינו העסקיים ובזק ולמנף את האנליטיקה העסקית של SAS על מנת לאפשר לבזק להמשיך להוביל את שוק התקשורת בישראל ולהעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר", אמר צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל.
בעזרת המערכת החדשה יכולה בזק ליזום קמפיינים בצורה גמישה, תוך אפשרות להגדיר קמפיינים חדשים באופן מהיר ופשוט ולשנות ביעילות קמפיינים קיימים. כמו כן, מערכת ניהול הקמפיינים מאפשרת להגביר את השימוש במוקדי השירות והתמיכה כערוצי מכירה. המערכת מסייעת להעלאת היקפי הפעילות השיווקית ולשיפור ההתמקדות בקהלי מטרה, תוך למידת מאפייניהם הצרכניים. בעזרת המערכת מתקבל החזר השקעה מהיר בקמפיינים שיווקיים, תוך קיצור הזמן הנדרש להפקת קמפיין.
מערכת אוטומציית השיווק של SAS הינה חלק ממערכת תובנת הלקוח, המאפשרת לאירגונים להעמיק בהבנת צרכי הלקוחות, לתאם את המגעים עמם ולשפר בהתמדה את ביצועי השיווק. ארגונים ברחבי העולם משתמשים ב-SAS כדי לתמוך ביוזמות עבור הלקוחות.