ניו יורק מטס וSAS, המובילה באנליטיקה עסקית, הודיעו היום על שותפות שתנחה את המועדון להשתמש Analytics SAS כדי לעזור לנתח נתונים אוהדים ברמת אינדבדואלית כדי שהמועדון יוכל להתקרב אליהם בצורה משמעותית.
יוזמה לניתוח זה חלה בגישה מבוססת-נתונים כדי לגלות מה אוהדים רוצים ואיך שהם מתנהגים כך שצוות המועדון יכול לעצב את החוויות שמתאימות להם ברמה אישית.
המטס בונה מרכב למעורבות האוהד המשתמשת בניתוח SAS ליצור תצוגה 360 מעלות של האוהדים.הנתונים יסייעו להם להתאים אישית את התקשורת ואת מבצעי המכירות. על ידי ניתוח מידע מתקשורת חברתית, ניידת ובדואר אלקטרוני, המטס יוכל לאמוד בדייקנות את רגשות האוהדים לגבי שחקנים ומשחקים שונים.והם יוכלו לקיים אינטראקציה עם אוהדים באתרי הליגה והקבוצה, בערוצי מדיה חברתיים ובפורומים ציבוריים עם מידע שחשוב לאוהדים.
"עם SAS, המטס יהיה מסוגל לנתח את כל נתונים הללו - ממתי ואיפה אוהד קונה כרטיס למושב שהם בוחרים, איזה משקה הם אוהבים עם הנקניקייה שלהם, ואת הסחורה שהם קונים - כדי לשפר את החוויה של האוהד, "אומר ג'ים טובין, מרכז מכירות ארציות, תעשיית ספורט בSAS.
המקור: חברת SAS. לידיעה המלאה, הקישו כאן.