הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

בנק PostFinance, מהגדולים בשוויץ, משתמש בניתוח Big Data באמצעות SAS כדי לשדרג את התקשורת האישית שלו עם מאות אלפי לקוחותיו.

עם סך נכסים של כ-126 ביליון דולר ויותר ממחצית מ-2.9 מליון הלקוחות המשתמשים בשירותיו המקוונים, הבנק מתקדם לשיווק רב-ערוצי בעזרת פתרון SAS Marketing Automation. עתה הבנק יכול לשפר את התקשורת הישירה עם הלקוח במגוון ערוצים, בעידן בו האינטקראקציה של הלקוח עם הבנק מתבצעת דרך ערוצים דיגיטאלים במקום ביקור בסניף.

פתרון SAS Marketing Automation מספק מבט של 360 מעלות על כל הלקוחות ומסייע לPostFinance ליצור הצעות מותאמות אישית ללקוחות – כולל כ-2.7 מיליון הצעות מכירה ו-1.6 המלצות לטיפול בלקוחות, מדי יום. כתוצאה מכך, הלקוחות מרוצים יותר והבנק מוכר יותר בעלויות שיווק נמוכות יותר.

"הנסיון שלנו עם SAS מוכיח שאין תחליף לשיווק רב-ערוצי אנליטי", אומר פביאן קולרוס, מנהל שירותי השיווק של PostFinance. "התועלת ללקוחותינו, לעובדינו ולפעילות העסקית ברורה".

"PostFinance הוא דוגמא מצויינת ליתרונות של אנליטיקת Big Data בשיווק רב-ערוצי", אומרת שרון
הר-עוז, מנהלת תחום פתרונות אנליטים במיה מחשבים, נציגת SAS בישראל. "ניתוח רציף של מליוני פיסות מידע אודות מאות אלפי לקוחות וקבלת תוצאות בזמן אמת עובד רק בעזרת טכנולוגיות Big Data מודרניות. אנחנו מאד שמחים על כך ש-PostFnance שם מבטחו ב-SAS, ובכך מצטרף לעשרות לקוחות בעולם ובישראל, , הרואים ערך מוסף אמיתי בניהול חכם של המגעים עם הלקוחות".