"התוצאות הכספיות מחזקות את המהלך שהנהגנו לפני מספר שנים במהלכו קיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע רבות באפליקציות ממוקדות בתעשייה, המבוססות על פלטפורמת התובנה העסקית שפיתחנו", ציין ג'ים גודנייט נשיא ומנכ"ל SAS העולמית.
"מכירת פתרונות ייעודיים ופתרונות מדף זינקה ב-49% ב-2006 לעומת השנה הקודמת, וגידול בשיעור של 19% נרשם במכירת פתרונותיה האנליטיים של SAS. מכירת פתרונות ה-BI ופתרונות לאינטגרציה ולאחסון נתונים זינקו בשיעור של 50% מה שמדגיש את חשיבות פרוטפוליו התובנה האינטגרטיבי של SAS", הוסיף גודנייט.
דן וסט, אנליסט מחברת IDC ציין כי ביצועיה של SAS מדגישים את תזוזת השוק לכיוון של רכישת חבילות אפליקציה אנליטיות. לדבריו ניתן לראות כי במהלך השנים האחרונות הפכה SAS מחברה הידועה בעיקר בשל כלי הניתוח המתקדמים שלה לספקית בעלת פרוטפוליו רחב של אפליקציות אנליטיות המשולבות בכלי הניתוח, השאילתא והדיווח ובכלי ניהול תהליכים עסקיים, ניהול התוכן וניתוח נתונים.
מכירת פתרונות SAS לורטיקלים בתעשייה רשמו גידול ב-2006. כך לדוגמא בסקטור הקמעונאי רשמה החברה גידול של 18% בעיקר משום שראשי התעשייה זיהו את היתרונות הטמונים בפתרונות חיזוי ואופטימיזציה. בסקטור הפיננסי זינקו המכירות ב-17% בשל ביקוש ער לכלי ניהול סיכונים ובשל מובילותה של SAS בפתרונות מבוססי תוכנה לנושא באזל 2.
גידול של 12% נרשם גם במכירת פתרונות לתחום מדעי החיים ושל 10% בסקטור הציבורי.
ג'ים גודנייט צופה כי ב-2007 תחצה SAS את רף ה-2 מיליארד דולר בין היתר באמצעות הקמתו של ערוץ עולמי של שותפים ושל משווקים שייסדה החברה במהלך 2006.