הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

שיטת התמחור המוכרת עברה מן העולם. כעת, טכניקות חדשות לאופטימיזצית רווחים- תחום שאומץ לראשונה על ידי תעשיית התעופה ולאחרונה גם על ידי תעשיית האירוח והקמעונאות, מחליפות את השיטות המסורתיות לקביעת עלויות של שירותים ומוצרים.

חברת SAS, ספקית עולמית של פתרונות בינה עסקית (BI), המיוצגת בישראל על ידי מיה מחשבים, הכריזה לאחרונה על הקמת חטיבה חדשה, Profit Optimization Global Practice שתסייע לארגונים למקסם רווחיות.

החטיבה החדשה תיישם טכניקות ניהול הכנסות על מנת לקבוע באופן מדעי ובצורה פרואקטיבית מהם פלחי השוק והמחירים הרווחיים ביותר. בכדי לממש הבטחה זו מתעתדת SAS לבנות פתרון אופטימיזצית רווחים חדש אשר ישלב יכולות ניהול הכנסות, ניהול יחסי לקוח, תמחור והפצה. פתרון זה מיועד למנוע מצבים כמו חרטת מכירה, בו הספק מבין שיכול היה לתמחר את המוצר גבוה הרבה יותר. "ניהול הכנסות נבון מבטיח רווחיות מקסימאלית בזמן המכירה, זאת על ידי שקלול הדרישות העתידיות ופוטנציאל ההכנסות", מסביר בארי סמית', סמנכ"ל לשעבר ב-American Airlines. "טכניקות אלה הן בעלות ערך רב בתקופות בהן הביקוש גבוה, והופכות חשובות לא פחות בתקופות בהן הדרישה נמוכה על ידי תיעול היוזמות השיווקיות לטובת מילוי רווחים".

החטיבה החדשה ב-SAS עומדת בחזית הטכנולוגיה של המהפכה שהובילה תעשיית התעופה , ואשר התפשטה גם למגזרים אחרים, דוגמת תעשיית האירוח והתיירות. כעת היא יציבה מספיק על מנת שגם מגזרים נוספים רבים יאמצו אותה. חברת SAS, המסייעת ללקוחותיה להגדיל את הכנסותיהם על ידי שימוש בבינה עסקית (BI), הכריזה לאחרונה על רכישת חברת IDeaS Revenue Optimization, ספקית מובילה לפתרונות אופטימיזצית הכנסות בתעשיית האירוח. בעוד IDeaS תמשיך להתמקד במגזרים אלה, הפתרונות שלה, בשילוב היכולות המובילות של SAS, הכוללות חיזוי, אופטימיזציה וסטטיסטיקה, מיועדים להיות מיושמים גם במגזרים נוספים. SAS

 מתכוונת לטפל בבעיות עסקיות של ניהול הכנסות שכיום אין להן מענה הולם, תוך שילוב יכולות ניהול הכנסות עם האנליטיקות החזקות, אינטגרציית המידע ויישומי ה-BI של SAS לסייע בבעיות מתחומי ההפצה, התמחור וניהול חווית הלקוח. החטיבה החדשה כוללת מומחים לניהול הכנסות מתעשיות שונות. ההחלטה על הקמת חטיבת ה- Profit Optimization Global Practice נבעה מההצלחה המתמשכת של SAS לספק פתרונות אופטימיזצית הכנסות לחברות קמעונאיות מהגדולות והמובילות בעולם.