הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

"לצד המגמה של גידול במידע אנחנו רואים מגמה נוספת ומסייעם לה: הטיפול במידע ובנתונים עובר מידיהם של אנשי ה-IT ליותר ויותר לקוחות שמגיעים מהצד העסקי של הארגון. הם צורכים יותר מידע ויודעים לטפל בו יותר לעומק, כדי להרחיב את תובנותיהם העסקיות ואת יכולתם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר", כך אמר ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה (Informatica) בקבוצת אמן.

 מילשטיין דיבר במסגרת כנס שערכה קבוצת אמן ללקוחות אינפורמטיקה, המיוצגת על ידה בארץ. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון דן תל אביב היום (ה'), בהשתתפות יותר מ-100 לקוחות החברה ותחת הכותרת "Data Centric Enterprise".

"הנתונים הארגוניים צוברים כוח רב בארגון, אלא שהטיפול בהם הופך למעמסה קשה יותר ויותר, כי הם גדלים בלא הרף", אמר מילשטיין. "יתרה מכך, מקורות מידע חדשים, דוגמת הרשתות החברתיות, מתווספים למאגרי הנתונים ויוצרים עומס". לדבריו, "אינפורמטיקה השכילה להבין את המגמה הזו כבר לפני כמה שנים כאשר קיבלה החלטה אסטרטגית לשנות את הכיוון העסקי: לא עוד חברה המטפלת רק בעולם ה-ETL (גזירת ושליפת נתונים) אלא חברה המספקת פתרון כולל לעולם הטיפול בנתונים, לרבות ערבול, הצפנה, ניהול, ארכוב און ליין וטיוב שלהם". כך, אמר מילשטיין, "הכלים של החברה מאפשרים ליותר צרכנים, ולא רק לאנשי ה-IT, ליהנות מהתוצר של טיפול זה - נתונים אמינים שיוצרים אמת ארגונית אחת שניתן לסמוך עליה ולקבל על בסיסה תובנות והחלטות". הוא הוסיף, כי "שימוש מושכל בנתונים מחסל תופעה שהייתה רווחת שנים רבות - ויכוחים בין סמנכ"ל הכספים למנהל המכירות על כמות המכירות והרווחים שהיו בתקופה מסוימת. כך ניתן לקבל ערך עסקי מהטיפול בנתונים".

המקור: אתר אנשים ומחשבים. לידיעה המלאה, הקישו כאן.