הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

חברת SAS , ספקית פתרונות ה-BI המובילה בעולם, דורגה ראשונה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום כריית נתוני לקוחות, כשאחריה ניצבת חברת SPSS.

מהדו"ח עולה כי רוב הארגונים המעוניינים בכריית נתוני לקוחות מסתמכים על פתרונות ממספר ספקים שונים אשר אינן נותנות מענה שלם. רק הפתרונות של SAS ושל  SPSS עונים על כל הדרישות של הארגון, לרבות יוזמות CRM .

האפליקציה לכריית נתוני לקוחות מספקת בין השאר אנלטיקה לתמיכה במערכי השיווק, המכירות והשירות, וכן לצורך ניתוח סיכונים או לגילוי הונאות.   המיקוד של ריבוע הקסם הנוכחי הוא בחברות המספקות את הפתרון המקיף, המלא והרלוונטי ביותר בשוק. 

סדרת הפתרונות של SAS לכריית נתונים מאפשרת הצפת דפוסים חבויים וחשיפתם ובניית מודלים לצורך הפקת מידע המסייע בתהליך קבלת ההחלטות. המערכת מאפשרת לארגונים לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות, לנבא ערך עתידי של לקוח או נטישת לקוחות, לנבא השפעות שיש למבצעים שיווקיים ועוד.  המערכת משמשת ארגונים בתחומים כגון טלקום, קמעונאות, אשראי וביטוח, הנעזרים בה לשם איתור הונאות, ייעול קמפיינים שיווקיים ועוד, וכן בתעשיית הבריאות הנעזרת בה בין השאר לשם ניבוי ההשפעות שיש לנהלים רפואיים על ניסויים קליניים ועל תרופות.