Net-Intent הטמיעו BI QlikView ב- DHL ישראל, החברה המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, שילוח בינלאומי ותובלה יבשתית, וכן בשילוח ימי ושירותים לוגיסטיים. עלות הפרויקט מוערכת בכ- 250,000 ₪ .
בעזרת QlikView, תוכנת BI העובדת ב- RAM, מיזגה DHL ישראל בין מספר מאגרי מידע תפעוליים הקיימים בארגון, ליצירת ערך מוסף זמין ואמין למשתמש הקצה.
שלמה מרקוזה, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע של DHL ציין כי: " QlikView מאפשרת לנו לקבל את כל המידע במקום אחד ומספקת לנו מימד אחר של הבנת צרכי הלקוח. בעבר היו ניתוחי המידע הקיים במערכות השונות לוקחים לא מעט זמן והיו נוצרים צווארי בקבוק. עתה מערכת ה- BIS - BUSINESS INFORMATION FOR SALES מאפשרת קבלת תשובה מידית לכל שאילתא, ללא הצורך בהגדרתם מראש. השימוש במערכת בתוך הארגון הוא נרחב ומתרחב, החל בנציג המכירות, דרך מנתחי המידע ועד הדרג הניהולי הבכיר".
יואל סלע, מנכ"ל, Net-Intent ציין כי: "למרות הכמות הגדולה של מערכות שונות הקיימות ב- DHL ארכה ההטמעה, שחיברה בין כל המערכות, ארבעה חודשים בלבד. QlikView מתחברת ישירות למקורות הנתונים ומבצעת את כל חישובי הנתונים בזמן אמת ולכן מאפשרת ל- DHL לקבל בכל רגע נתון את כל המידע על הלקוחות שלה ועל ידי כך לספק להם שרות טוב יותר ולחסוך זמן ואמצעים".