לקוחות קוגנוס יכולים להרחיב את תוצאות החיזוי למקבלי החלטות ברחבי הארגון על מנת לזהות במהירות , ולשאוף להזדמנויות שוק חדשות.
כחלק מההסכם, SPSS וקוגנוס יטלו חלק בפעילות שיווק משותפות עם דגש מיוחד על הכנסת Predictive Analytics בתחומים , כגון: ניהול סיכונים לארגונים פיננסים,,ביטוח, יעילות מבצעים שיווקית ומיקום מוצרים קמעונאים וכן אפקטיביות מכירות בתעשיית התרופות.
אינטרציה עם טכנולוגיית Predictive Analytics של SPSS ירחיב את פתרון ניהול הביצועים של קוגנוס וכן יעזור ללקוחות ארגונים לצפות ולהגיב לשינויים בתנאי שוק סיכונים והתנהגות לקוחות.
המקור: חברת Cognos. לפרטים נוספים, הקישו כאן.