הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

בכנס גרטנר לBI ואנליטיקה, חברת Information Builders חשפה את WebFOCUS Social Media Analytics.

הפתרון משתמש במידע משיחות ברשתות חברתיות כדי לספק תובנות שיווק ומכירות, איכות מוצר ועוד מחלקות נוספות סובבות לקוח, דבר המוביל לאסטרטגיה תאגידית טובה יותר והזדמנויות הכנסה נוספות. 

Facebook, Twitter  ורשתות חברתיות נוספות הפכו למקור חשוב לחשיפת קולו של הלקוח, יחד עם זאת רוב הפלטרפורמות בתחום אינם מחברות את הרשתות החברתיות לנתונים תאיגידים. הכלי החדש מאפשר חיבור נתוני רשתות חברתיות למערכות ארגוניות כגון CRN, ERP. כתוצאה, ללקוחות ישנה תובנה חסרת תקדים על סנטימנט הצרכנים והשפעתה על מכירות, מודעות מותג ותפישת החברה.

המקור: אתר Information builders. לידיעה המלאה, הקישו כאן.