במחצית השנייה של שנת 2007, בחרו מספר חברות אינטרנט בפתרון של Business Objects כפתרון ה- BI הארגוני המועדף עליהם, ביניהן: ooVoo, Inter-cast, Kasambe-Live Person ועוד.
חברות האינטרנט מאופיינות בצורכי ניתוח ותחקור ייחודים ביותר, המבוססים בעיקר על סביבת DWH ותגובה עסקית בזמן אמת, בעיקר עבור המפרסמים וספקי התוכן, המבססים את המודל העסקי שלהם יותר ויותר על סביבת האינטרנט.
Business Objects נבחר על ידי חברות אלה כמוצר אינטואיטיבי למשתמש המהווה כלי אנליטי מהמעלה הראשונה לתחקור נתונים, יחד עם תשתית טכנולוגית המאפשרת תמיכה בשרתים מבוזרים ובמשתמשי קצה במודל שרות 7X24.
עופר גרונר מנהל מכירות Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס אומר: "הבחירה ב- Business Objects, של חברות האינטרנט הנחשבות כמובילות שוק בתחום הטכנולוגי, הינה ההוכחה הטובה ביותר לחדשנות הטכנולוגית של הפתרון בקרב פתרונות ה- BI הקיימים היום".
הפתרון שנבחר על ידי חברות אלו מבוסס על הפלטפורמה החדשה של Business Objects המאפשרת לארגון ליהנות מפתרון מקיף לכלל צורכי התחקור, תוך שימוש בממשק אינטואיטיבי אחיד, הכולל בין היתר את רכיב ה- Polestar שמאפשר להזין שאילתא בטקסט חופשי ולקבל בלחיצת כפתור חיתוכים וניתוחים דינאמיים הרלוונטיים לתוצאות החיפוש בתצוגה גראפית עשירה.