הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Databricks, חברת Data and AI וחלוצת ארכיטקטורת Data Lakehouse, הכריזה על Databricks Lakehouse for Retail, אגם הנתונים הספציפי הראשון של החברה לקמעונאים וללקוחות מוצרי צריכה (CG).

עם ה-Lakehouse for Retail של Databricks, צוותי נתונים מקבלים פלטפורמת נתונים ובינה מלאכותית מרוכזת המותאמת לעזור לפתור את אתגרי הנתונים הקריטיים ביותר איתם מתמודדים קמעונאים, שותפים וספקים שלהם. המאמצים המוקדמים של Databricks' Lakehouse for Retail כוללים לקוחות ושותפים מובילים בתעשייה כמו Walgreens, Columbia, H&M Group, Reckitt, Restaurant Brands International, 84.51° (חברה בת של Kroger Co.), Co-Op Food, Gousto, Acosta ועוד .

Lakehouse for Retail של Databricks מספקת פלטפורמת נתונים פתוחה וגמישה, שיתוף פעולה ושיתוף נתונים, ואוסף של כלים ושותפים רבי עוצמה לתעשיות הקמעונאות ומוצרי הצריכה. פתרון זה נועד להזניק את תהליך הניתוח, Lakehouse עבור מאיצי פתרונות קמעונאיים החדשים אשר מציעים שרטוט של מקרי שימוש בניתוח נתונים ולמידת מכונה ושיטות עבודה מומלצות כדי לחסוך שבועות או חודשים של זמן פיתוח למהנדסי הנתונים ומדעני הנתונים של הארגון. מאיצי פתרונות פופולריים עבור לקוחות Lakehouse for Retail של Databricks כוללים:

  • הזרמת נתונים בזמן אמת: קבל החלטות בזמן אמת קריטיות להצלחה בקמעונאות רב-ערוצית עם נתוני נקודות מכירה, יישומים ניידים, מלאי ונתוני מימוש.
  • חיזוי ביקוש וחיזוי סדרות זמן: צור תחזיות מדויקות יותר בפחות זמן עם חיזוי ביקוש מעודן כדי לחזות טוב יותר את הביקוש לכל הפריטים והחנויות.
  • מנועי המלצות המופעלים על ידי ML: מודלים ספציפיים של המלצות לכל שלב במסע הקונה - כולל רשת עצבית, סינון שיתופי, המלצות מבוססות תוכן ועוד .

המקור: חברת DataBricks בכתובת הזאת.